मैले पीडा सुनाउँदा मेरा नेता हाास्न थाले --लेखनाथ न्यौपाने, युवानेता, नेकपा―माओवादी


कुनै बेला उनलाई सडक बाघ भन्थे विद्यार्थीहरु जतिबेला तत्कालीन नेकपा (माओवादी) सशस्त्र युद्धमा थियो, त्यतिबेलै उनी काठमाडौं वरिपरिको रिङ क्षेत्रमा बसेर राजधानीमा विद्यार्थी आन्दोलन चर्काउँथे माओवादी पार्टी शान्ति प्रक्रियामा आएपछि उनी सडक बाघ नै बने उनी अर्थात लेखनाथ न्यौपाने, त्यसबेला माओवादीका शक्तिशाली भातृ संगठन अनेरास्ववियु क्रान्तिकारीका अध्यक्ष थिए विस्तारै माओवादी पार्टीका नेताहरु भोगविलास पैसा भण्डारण गर्नेतिर लागेपछि लेखनाथ आफ्नै नेताहरुमाथि बाघले झैं भम्टिन थालेका थिए त्यसपछि नै लेखनाथका दुःखका दिन शुरु भए
नेतृत्वले आफ्नो कमाइ धमाइमा लेखनाथ बाधक बनेको पटक्कै रुचाएन आफ्ना छोराछोरीलाई महँंगा बोर्डिङमा पढाउँदा लेखनाथले लिष्ट नै बनाएर पार्टी भेलामा भण्डाफोर गर्दा धेरै नेताको मनमा झस्का पसेको थियो अन्ततः अखिल क्रान्तिकारीबाट बिदा भए लगत्तै लेखनाथ राजनीतिक मूलधारबाट पनि अलग जस्तै भए पार्टीमा खरो कुरा गर्ने क्रान्तिकारी हुनेहरुको जे हविगत हुन्छ, त्यही हविगत लेखनाथको पनि भयो बाबुरामप्रचण्ड नवप्रतिक्रियावादी बनेपछि उनले मोहन वैद्य रामबहादुर थापा बादललाई साथ दिए यसपालीको सातौं महाधिवेशनमा पनि भाग लिए तर उनलाई किन हो किन, यो महाधिवेशन हो कि कुम्भ मेला हो जस्तो लागे शरीर रोगले थलिदै गए पनि उनको बिचार थलिएको रहेनछ, यसै सन्दभर्मा साँघुले लेखनाथसँग गरेको लामो सम्बाद अन्तरवार्ताको रुपमा प्रस्तुत )

नेकपामाओवादीको महाधिवेशनमा युवापुस्ताका लागि खास उत्साहप्रद रहेन भनियो त्यस्तै भएको हो कि ?
युवाहरुको मत दुई ठाउँमा अभिव्यक्त हुनुपर्ने थियो एउटा लाइनको सन्दर्भमा, अर्काे लिडरसिप बनाउने सन्र्दभमा लाइनको सन्दर्भमा युवहरुको मत सुनवाइ हुने कुरामा ठीकै भयो महाधिवेशनमा युवाहरुले उठाएका विषय माक्र्सवादको आधारभूत सिद्धान्तः वर्गसंघर्ष बलप्रयोगको सिद्धान्त हो बल प्रयोगको सिद्धान्तलाई महाधिवेशनले दृढतार्पूवक समातेको बल प्रयोग नगरी हाम्रो वर्गको रक्षा गर्न सकिदैन अर्थात विना बल प्रयोग हाम्रो आन्दोलनको रक्षा विकास गर्न सकिदैन त्यो विषयलाई पार्टीले समातेको नेतृत्वको सवालमा कुराकानी गर्ने हो भने चाहिं अलिकति मिलेको छैन महाधिवेशन अगाडि जति संख्यामा केन्द्रीय समिति, पोलिटव्युरो, पदाधिकारी थियो, लिडरसीपको कार्यविभाजन जे थियो त्यही हुँदा चाहिं नयाँ केही भएन भन्ने कुरा आम पार्टीभित्र पनि छलफल चलेको त्यसलाई आगामी दिनमा लिडरसीपले शिक्षाको रुपमा ग्रहण गर्दै सम्बोधन गर्नुपर्छ भन्ने ठान्छु
लिडरसीपमा पुरानै अनुहारले निरन्तरता पाउँदा नयाँ पुस्तामा काम गर्ने उत्साह प्राप्त हुन्छ ?
यसमा दुई तीनवटा पं्रसगबाट हेर्नुपर्छ कार्यकर्ताको मूल्यांकन गर्ने विधि के हो ? कुन विधिका आधारमा कार्यकर्ताको प्रमोशन गर्ने हो ? अथवा कसलाई के जिम्मेवारी दिने हो भन्ने कुरा अलिकति फराकिलो ढंगबाट सोच्नुपर्छ जसलाई चिनेको , त्यो नै सत्य हो भन्ने आधारमा जिम्मेवारी बाँडफाँड गर्न खोजियो भने त्यो एकांकी बन्छ त्यो तरिकाले आन्दोलन बन्दैन यो कुरा, अहिलेको महाधिवेशनमा मात्रै होइन, महाधिवेशनपछिको लामो राजनीतिक यात्रामा पनि गम्भीरतापूर्वक ख्याल गर्नुपर्छ कार्यकर्ताको क्षमता इमान्दारिकता मापन गर्ने कुरा भनेको एउटा वर्गसंघर्षमा उसले खेलेको भूमिका, दोस्रो, उसले अन्तरसंघर्षमा खेलेको भूमिकाका अधारमा हो तेस्रो महत्वपूर्ण कुरा, सबैले सबैसँग कम्युनिष्ट विधि अनुसार नै प्रतिस्पर्धा गर्ने विधि के हो ? यो कुरा किटान गर्नुपर्छ मेरो योग्यता प्रमाणित गरिपाउँ भनरे विधिमा प्रवेश गर्न खोज्नु वा एक सदस्यले अर्काे सदस्यसँग प्रतिस्पर्धा गरेर योग्य ठहरिने त्यो योग्यताको आधारमा जिम्मा लिने तरिका के हो भन्ने कुरामा पनि आम बहस गर्नुपर्छ त्यो बहस पार्टीभित्रको निर्णय प्रक्रियामा पनि प्रवेश गराउनुपर्छ भन्ने ठान्छु महाधिवेशनले यी विषयले जुन मात्रामा बहस गरेर आकार ग्रहण गर्नुपर्दथ्यो त्यो मात्रामा बहस आकार ग्रहण गर्न सकेन
नेतृत्वहरु बढी शुद्धतावादी हुँदा युवालाई नेतृत्वमा ल्याएर जोखिम मोल्ने आँट गरेन भन्ने बुझाइ हो ?
कुनै एउटा सन्दर्भमा कुनै एउटा पार्टी सदस्य या सहयोद्धा नेतृत्वमा गयो वा पुग्यो भने त्यो आजीवन नेतृत्व नै भइरहने भन्ने कुरा माक्र्सवादसम्मत होइन उसको टेष्ट कसरी गर्ने ? नेतृत्वमा जाने कुरा क्षमताले हो यो क्षमतासहितको संयोग पनि हो कुनै संयोगले केन्द्रमा गएको साथी कुनै एउटा संयोगले केन्द्रमा जान नपाएको साथीले प्रतिस्पर्धा गर्ने विधि के ? विधिमै बसेर एउटा सदस्यले खुला चुनौती खडा ¥यो, “ अहिले भएका ४३ जना केन्द्रीय सदस्यहरुसँग विचारको तहमा, राजनीतिक वहसको तहमा, गति, खटाइ परिणम निकाल्ने तहमा या चौतर्फी तहमा प्रतिस्पर्धा गर्न तयार छु्ुभनेर चुनौती खडा ¥यो भने त्यसलाई कुन विधि अनुसार मापन सम्बोधन गर्ने ? हिजो प्रचण्ड बाबुरामलाई सख्या चाहिएको थियो, अयोग्य मान्छेहरु एकता, विद्रोह वा अन्य विविध नाममा केन्द्रीय समितिमा नियुक्त गरियो हामीले त्यो विधि बेठीक थियो, अनुचित थियो, बहुमत पु¥याउनलाई थियो भनेपछि हामीले नयाँ प्रकारको विधिमा प्रवेश गर्न सक्नुपर्ने थियो त्यो भएन महाधिवेशन सकिएको हुनाले यो विषय आगामी दिनमा शिक्षाका रुपमा लिनुपर्ला
जो नेता भयो त्यो सधै नेता भइरहेन प्रथा कम्युनिष्ट पार्टीमा किन भइरहन्छ ?
यसको दुईवटा पक्ष छन पहिलो यति लामो समयसम्म नेपाली कम्युनिष्ट आन्दोलन निर्णायक विजयमा प्रवेश गर्न नै सकेन जहिले पनि आन्दोलन वा वर्गसंघर्षको फेज भइरह्यो आन्दोलन व्यवस्थित ढंगले अगाडि नजाने अगाडि गएको आन्दोलन विजयसम्म नपुग्ने, संधैभरी आन्दोलन गरिरहनु पर्ने अवस्था रहेकोले कुनै पनि नेता कार्यकर्ताले विश्राम लिन्छु, रिटार्यड हुन्छु भन्ने अवस्थाको सिर्जना नै हुन पाएन आन्दोलन विजय नभइकन या संस्थागत नभइकन रिटार्यड हुने कुरा त्यति उपयुक्त हुँदैन त्यसर्अथमा हाम्रो महाधिवेशनले केही गरेन जस्तो देखिएको हो बहस भयो तर निर्णयमा जाँदा अध्यक्ष पनि उही, महासचिव पनि उही, उपाध्यक्ष पनि उही, सचिव पनि उही, पोलिटव्युरो पनि उही, पहिला जति जना केन्द्रीय सदस्य थिए, त्यति जनाकै नेतृत्व भनेपछि कँही कँही हामीले निर्णय गर्न सकेनौ भन्ने बहस चलेकै यसलाई नकार्न मिल्दैन तर यो बहस अगामी भेला सम्मेलन, महाधिवेशनका लागि गम्भीर शिक्षाका रुपमा लिनुपर्छ भन्ने लाग्छ
नेकपामाओवादीमा यो विग्रेको बौद्ध भेलाबाट नै होइन ?
कम्युनिष्ट पार्टीमा सदस्यहरुले आफ्नो मत कमिटीभित्र राख्ने कुरा हो बाहिर बोलेर प्रभावित गर्छु भन्ने कुरा र्बुजुवा तरिका हो तर, कैयौं यस्ता विषय छन जो आन्तरिक बहस गरेर मात्रै पुग्दैन सार्वजनिक बहस गर्नु जरुरी हुन्छ यस्ता बहस पार्टीलाई राम्रो बनाउनकै लागि हो आन्दोलनलाई सुसंगठित गर्नकै लागि हो भन्ने बुझ्नु पर्छ यसरी हेर्दा, अन्तर्राष्ट्रिय कन्युनिष्ट आन्दोलन नेपाली कम्युनिष्ट आन्दोलनमा पनि केन्द्रीय नेतृत्वको जिम्मेवारी विचारको तहमा आन्दोलन उठ्यो भने अध्यक्षका रुपमा अभिव्यक्त गर्ने त्यो विचारको तहमा उठेको छैन भने महासचिवको नेतृत्वमा कलेक्टिभ नेतृत्वको अभ्यास गर्ने परम्परा हो २०५७ सालमा हाम्रो पार्टीले दोस्रो राष्ट्रिय सम्मेलनमार्फत अध्यक्षको रुपमा पार्टी संरचनालाई अभिव्यक्त गरेको हो हामी विचारको तहमा उठ्यौं त्यो विचार भनेको प्रचण्डपथ हो भनेर सश्लेषण गरेका थियौं प्रचण्डपथ गलत थियो भनेर हामीले बौद्ध भेला अहिले महाधिवेशनमा पनि भन्यौं प्रचण्डपथ हतारको निर्णय थियो, त्यसैले विकास थिएन व्यक्तिका महत्वकांक्षालाई पार्टीले नबुझेर संश्लेषण गरेका थियौं भनेर आइसकेपछि पार्टीले अन्तर्राष्ट्रिय नेपालको अनुभवमा पनि मुख्य नेतृत्व महासचिव अरु नेतृत्वहरु सदस्य भएर कलेक्टिभ नेतृत्वको अभ्यासमा जानुपर्ने थियो यहाँ हामी चुकेकै हो अध्यक्ष, उपाध्यक्ष, महासचिव, सचिव भन्ने संसदीय अभ्यास हो संसदीय तरिकालाई नै क्रान्तिकारी कम्युनिष्ट पार्टीले अवलम्बन गर्नु जरुरी थिएन भन्ने मत पनि थियो त्यसकारण यो मतबारे विधिमा पनि बहस गर्नुपर्छ, सार्वजनिक हिसाबमा पनि बहस गर्नुपर्छ अन्तर्राष्ट्रिय नेपाली अनुभवका आधारमा आगामी दिनमा सच्चाएर जानुपर्छ
महाधिवेशनमा उमेर हदबन्दीको कुरा पनि उठेको थियो तपाईहरुको भनाई अुनसार यो मत पनि ठीकै हो जस्तो लाग्छ नि ?
राजनीति गर्ने भनेको, नेतृत्व चयन गर्ने भनेको शुद्ध संसदीय बुर्जुवा तरिकाद्धारा र्निवाचित हुने तरिकाबाट बढी नै प्रशिक्ष्ाित प्रवाहित भएको ठूलो जेनेरेशन नेपालमा संसदीय राजनीतिमा रिर्टायड हुने कुरा हुन्छ तर, हाम्रो आन्दोलन विजय भएकै छैन, विजय नभएको आन्दोलन संस्थागत हुने कुरा कहाँ कहाँ ? यस्तोबेला उमेरको कुरा उठाउने, रिटार्यडको कुरा उठाउने, दुई र्कायकालभन्दा बढी बस्न नपाउने अवस्थाको कुरा त्यति वस्तुवादी हुँदैन भन्ने ठान्छु सँगै अर्काे पक्ष पनि हेर्नुपर्छ, उमेर बढ्दै जाँदा शारीरिक मानसिक हिसावले मानिस कमजोर बन्दै जान्छ आँखा कम देख्छ, कान कम सुन्छ, स्मरणशक्तित कमजोर हुन्छ सेलहरु मर्दै चाउरी पर्छ यि सबै प्रकृयाले कँही कँही समस्या आउँछ त्यसलाई भने सम्बोधन गर्नैपर्छ यो अघिल्लो पुस्ताका आदरणीय नेताप्रति गरिएको आलोचना होइन यो पक्षलाई सम्बोधन गर्न सकिएन भने समग्र आन्दोलनलाई सम्बोधन गर्न गा¥हो हुन्छ किरण दाइले महाधिवेशनमा भन्नुभयो, “भर्खर पार्टी फुटेको , दक्षिणपन्थी संशोधनवादका विरुद्ध विद्रोहको झन्डा उठाएका छांै यो वैचारिक संघर्षका आधारमा वर्गसंघर्षको झन्डा उठाउनुपर्ने यो चुनौतिको बीचमा मैले विदा लिन्छु, अरु नेतृत्वका साथीहरुले विदा हुन्छु अरु साथीलाई अगाडि बढाउछु भन्दा आन्दोलनलाई पार नलगाउने तरिका हुन्छ आन्दोलनबाट भागेको वा साइट लागेको जस्तो हुन्छ त्यसकारण मृत्यु स्वीकार तर सबै मिलेर आन्दोलनको नेतृत्व गरेर जानुपर्छ यो मर्मलाई सबैले सम्मान गर्नुपर्छ
पार्टीभित्रका क्षमतावान, उर्जाशील युवाहरुलाई केन्द्रमा तान्ने इच्छा या जोखिम दुवै उठाउन नचाहेको सत्य हो नि ?
लिडरसीपसँग यो विषयमा पछिल्लो समयमा अन्तरक्रिया गरेको छैन अन्तरक्रिया गर्नुपर्छ भन्ने ठान्छु हामी जतिसुकै अनुशासित बन्नुपर्छ भने पनि बाहिर आम जनताले सोध्छन, मिडियाले सोध्छ, शुभचिन्तकले सोध्छ, त्यहाँ हामीले अन्तरक्रिया गर्नै पर्छ, भाग्न मिल्दैन यस्ता अन्तरक्रियाबाट आन्दोलनको विकासका निम्ति, आन्दोलनलाई व्यवस्थित गर्नका लागि केही नयाँ तर्क आउछन भने अन्यथा ठान्नुहुदैन त्यसकारण महाधिवेशनले केन्द्रीय लिडरसीपको सन्दर्भमा जुन नयाँ निर्णय गर्नुपर्दथ्यो त्यो गर्न नसकेकै हो मैले अध्यक्ष अर्को हुनुपर्छ भन्न खोजेको होइन, केही दर्जन नयाँ युवाहरुलाई भर्ति गर्नुर्पदथ्यो त्यो चाहिं निर्णय गर्न नसकेकै हो
तपाईले यो विषयमा लिखित रुपमै असहमति राखेको हो ?
होइन मैले लिखित रुपमा किन दर्ज गरिन भने हाम्रो संस्कृति नि त्यस्तो होइन हामी विचारसंघर्ष वर्गसंघर्षको हिसाबले ठूलो सेटव्याक खाएर यो पुनर्संगठनको अवस्थामा आएका छौं पार्टी, विचार आन्दोलनलाई पुनसंगठित गर्ने प्रतिवद्धतासहित आएको हुनाले आलोचनामात्रै, विमति राखेर मात्रै अगाडि जानसक्दैनौं यस्ता कतिपय विषयमा धैर्यतापूर्वक सुन्नुपर्ने, पर्खनुपर्ने अभिव्यक्त गर्नुपर्ने ठाउँमा हामी छौं अलिअलि नमिलेको जस्तो लागैकै त्यसकारण आगामी दिनको शिक्षाका लागि मिहिनेत गनुपर्छ पहलकदमी लिनुपर्छ भित्र बाहिर दुवैतिर बहस गर्नुपर्छ भन्ने मेरो मत हो
देश फिजीकरणको दिशामा भन्दा या अन्य कतिपयप सन्र्दभमा महाधिवेशन हलमा दस्तावेजको विपक्षमा मतहरु प्रशस्त आए यसको मतलव त्यहाँभित्र पनि समस्या जटिल नै रहेछन नि ?
हामी संयुक्त माओवादीमा हुँदा जे जे समस्या भोगेका थियौं, ती समस्याबाट मुक्त भयौं पुरै शुद्ध माओवादी बन्यौ भन्ने मेरो दावी छैन होइन पनि त्यहाँभित्रका खराब अवशेषहरु हाम्रो पार्टीभित्र, आन्दोलनभित्र नेता कार्यकर्ताभित्र अहिले पनि त्यसलाई हल गर्ने विधिमात्रै नयाँ बनाएको हो हल गर्ने विधि वर्गसंघर्ष अन्तरसंघर्ष हो भनेका छौं महाधिवेशनमा विभिन्न मत आउछन त्यसरी आएका मत त्यही महाधिवेशन वा भेलामा अन्त्य हुन्छ भन्ने होइन कैयांै विषय त्यहीँ हल हुन्छन, कैयांै विषय पछिसम्म जान्छन्। यो विषयमा मत दर्ज गर्ने साथी वा सदीयले धैर्यता कायम राख्न सक्नुपर्छ पार्टीको नेतृत्वले पनि त्यसलाई व्यवस्थित गर्ने विधि बनाउनुपर्छ तेस्रो कुरा, महाधिवेशन ठूलो सेटव्याक खाएर गर्दैगर्दा संख्यामा कँही कँही लुज भयो पुरानो सत्ताको बनिबनाउ भवन, उसको नियन्त्रण निगरानी रहेको हलमा गर्नुले कति गोपनीयता होला ? थप कुरा मान्छेहरुका महत्वकांक्षा पनि छन अघिल्लो महाधिवेशन पछि जन्मेकाहरु अहिलेको महाधिवेशनमा प्रतिनिधि भएर आएका छन तिनले विधि, प्रक्रियाका हिसाबले के सिकेका होलानर हामीले कति सिकाउन सक्यौं ? २२ बर्ष भयो महाधिवेशन नभएको तर २२ बर्षभन्दा कम उमेरका एकतिहाई प्रतिनिधि थिए चौथौ, पार्टीले सुरुमा प्रतिनिधि चयनको जुन विधि चयन गरेको थियो, त्योबाट पार्टी अलिकति पछाडि हट्यो प्रतिनिधिहरु समग्र पार्टी सदस्यको . प्रतिशत . प्रतिशत पर्यवेक्षक भनेर तोकिएको थियो त्यो विधिमै रहेको भए, हाम्रो महाधिवेशन छलफल, वहस, निर्णय प्रक्रिया विषयवस्तुको गम्भिरतामा प्रवेश गर्ने हिसाबले गुणात्मक हुन्थ्यो पार्टीले आवश्यकतै ठानेर होला त्यसको दायरा अलिकति बढाइदिंदा हाम्रो महाधिवेशन कुम्भभेला जस्तो भयो संख्या धेरै हुने तर गुणस्तर चाहिं कम हुने जस्तो भयो त्यसकारण कम्युनिष्ट पार्टीका महाधिवेशनमा प्रतिनिधि संख्या धेरै हुनु ठूलो कुरा होइन छलफललाइृ गुणत्मक बनाउने कुरा प्रमुख हो यहाँ कँही कँही कमजोरी रह्यो यो पनि आगामी दिनलाई शिक्षा रह्यो
सचिव नेत्रविक्रम चन्द एमाओवादीका अध्यक्ष प्रचण्ड उपाध्यक्ष बाबुरामलाई गद्दार घोषणा गरेर जानुपर्छ पार्टी छापामार युद्धमै फर्किनुपर्छ भन्ने मत थियो रे त्यो दुवै भएना कुरा के हो ?
केन्द्रीय समितिको बैठकमा नेताहरुका मत के थिए भन्ने कुरा मलाई जानकारी हुने भएन किनभने केन्द्रीय समितिमा छैन केन्द्रीय समितिमा फलानो सदस्यले यस्तो भन्यो उसो भन्यो भनेर बाहिर भन्ने विधि चलन दुवै हुँदैन दोस्रो कुरा, प्रचण्डबाबुराम गद्दारी गरे भन्ने विषयमा पनि छलफल भयो तर लाइन नै गलत भएर प्रचण्डबाबुरामले धोका दिएका हुन कि लाइन ठीक हुँदाहँुदै पनि उनीहरु बेइमान भएका हुन भन्ने बहस पनि चल्यो राजनीतिक लाइन गलत भएर उनीहरु गलत भएका हुन्। राजनीतिक लाइन ठीक थियो, त्यहाँभित्रका मुख्य नेता मात्र गलत भएका हुन भन्ने होइन दोस्रो राष्ट्रिय सम्मेलन २०५७ देखि नै हाम्रो राजनीतिक लाइन यस्तो बन्यो, कि त्यो लाइन कम्युनिष्ट पार्टीको अन्तरवस्तुबाट चिप्लिएको हो हामीले त्यहाँ तीनवटा कुरा उठायौं दोस्रो राष्ट्रिय सम्मेलनले उठाएको विचारमा प्रचण्डपथ, फ्युजनको र्कायदिशाा संविधानको कार्यनीति सबै असफ भए तीनवटै चीज गलत सावित भएपछि राजनीतिक लाइन नै गलत थियो भनेर बुझ्नुप¥यो निष्कर्ष, लाइन गलत थियो पात्रहरु पनि गलत थिए यसअर्थमा प्रचण्डबाबुरामले धोका दिए भनेको हो यध्यपि इतिहासमाथि समीक्षा गर्दा आगामी दिनमा त्यस्तो गल्ती नदाहो¥याउने मात्र हो इतिहास नै सच्याउन सकिदैन अहिले हामी त्यही ठाउँमा छौं गलत लाइनको पहिचान गर्न नसक्ने निर्णायक लडाई समयमै लड्न नसक्ने हामी क्रान्तिकारीहरुको पनि कमजोरी हो भन्ने कुरा महाधिवेशनमा उठ्यो यो निकै महत्वपूर्ण विषय हो प्रचण्डबाबुराम गलत भए भनेर गाली गरेर मात्र हामी सही हुन सक्दैनौ हामी पनि त्यही कमिटीमा थियौं त्यही आन्दोलनमा थियौं सहकार्य गरेकै थियौं चुनवाङ बैठकमा किरण गौरब कमरेड जेलमा हुनुहुन्थ्यो, मत राख्न पाउनुभएन तर अरु नेताहरु सबै हुनुहुन्थ्यो नि यसले दक्ष्ािणपन्थी दिशा समात्छ्, संसदीय व्यवस्थामा फर्किन्छ, माओवादको अन्तरवस्तुअन्तर्गत आन्दोलन अगाडि जाँदैन भनेर बहस भएन भएको बहसले पनि निर्णायक भूमिका खेल्न सकेन यो कुरालाई स्वीकार गर्नुपर्छ अगाडि जानु पर्छ
एमाओवादीमा हँुदैदेखि उठेको जनविद्रोहको कार्यनीति पारित गरेर तपाईहरुले पनि नयाँ केही गर्नुभएन नि ?
नेपालमा जनवादी क्रान्ति सम्पन्न गर्ने हाम्रो उद्देश्य हो छापामार युद्ध शक्ति सानो हुँदा लड्ने तरिका हो जस्तो उपत्यकामा मात्रै हामीसँग १२१३ हजार पार्टी सदस्य छन देशभरी करिब साँढे लाख पार्टी सदस्य छन समर्थक, शुभचिन्तकको ठूलो घेरा अर्काेतिर दशवर्ष जनयुद्ध लडेका जनमुक्ति सेना हामीसँग छन्। हामीसँग जनयुद्ध लडेको अनुभव ज्ञान कम्युनहरु छन यो स्थितिमा सबै कुरा छोडेर छापामार युद्धमा फर्किहाल्ने कुरा आवश्यकताका हिसाबले विधिका हिसाबले पनि पहिलो विकल्प होइन हामीसँग भएका यी सबै कुरा, जनताका बीचमा रहेको आन्दोलनको मनोभावना, समस्याहरु यथावत पार्टीको यो ठूलो आकार मिलाउँदा विद्रोह गर्न सकिन्छ कि सकिदैन भन्दा संभावना संभावनालाई छोड्न हुँदैन भन्ने हो आत्मगत परिस्थिति बस्तुगत परिस्थितिको गहिरो विश्लेषण गर्नुपर्छ उत्तेजनात्मक आवेगात्मक निर्णयले मात्रै हँुदैन तर जोखिम भने उठाउनै पर्छ
तपाईले असन्तुष्टि पोखिरहँदा तपाईभित्रको असन्तुष्टिले के को प्रतिनिधित्व गर्छ ?
असन्तुष्ट छैन असन्तुष्टी पोख्दै हिंडेर पनि काम छैन मेरो बुझाइमा राजनीति भनेको व्यक्तिगत गुनासो गर्ने थलो पनि होइन व्यक्तिगत सम्बन्धका आधारमा पद लिने दिने प्रकृया पनि पुरै बेठीक हुन्छ स्वयम् मेरो बारेमा पार्टीले कसरी सोचेको भनेर खोज्दै पनि हिंड्दिन इमान्दारीका साथ वर्गका निम्ति लागिरहन्छु अवसरकै लागि कुरा गर्ने हो भने चाकडी गर्ने, चाप्लुसी गर्ने, नेताहरुको ढोका ढक्ढक्याउने, नमस्कार गर्ने,ज्यू हजुर गर्ने, तपाई महानै हो भनेको भए एमाओवादीमै महत्वपूर्ण जिम्मेवारी पाउथे होला २०६० सालदेखि पटक पटक तत्कालीन पार्टी अध्यक्ष प्रचण्डले तपाई केन्द्रमा आउनुपर्छ भनेर लगायत अरु नेताहरुसँग भनेको कुरा अहिले पनि हाम्रो पार्टीका नेताहरुले उधृत गर्नुहुन्छ २०६० सालदेखि अहिलेसम्म कति पटक उदारो केन्द्रीय नेता सभासद भइयो तर प्रचण्डले कहिल्यै कार्यान्यन गर्नुभएन किनभने यस्ता आलोचनात्मक टिप्पणी राख्ने मान्छेलाई केन्द्रमा ल्याउने हो भने हाम्रो भविष्य छैन भन्ने बुझ्नुभएको थियो, त्यसकारण भन्ने तर कार्यान्वयन नगर्ने नीति लिनुभयो नयाँ पार्टीमा पनि यही तरिका दोहोरियो भने के भन्ने ?
तपाईको स्वास्थ्य अवस्थामा गम्भीर बन्दै गएको सुनिएको वास्तवमा के भएको ?
यो व्यक्तिगत कुरा हो किरण दाइ,गौरब दाइहरुले आजीवन पार्टीमा काम गर्नुभयो सरदर नेपालीहरुको आयु भन्दा माथि उहाँहरु प्ुगिसक्नुभयो त्यसैकारण हामीले यति धेरै त्याग ¥यौं, लगानी ¥यौं भन्दा उपयुक्त नहोला तर, उर्जाशील जीवन चाहिं हामीले आन्दोलनका निम्ति खर्चेका छौं दाबाका साथ भन्छु, इमान्दारीसाथ काम गरे माक्र्सवादको विधिभित्र रहेर सबै साथीहरुसँग प्रतिस्पर्धा गर्न तयार छु विचार, राजनीति, वर्गसंघर्ष, अन्तरसंघर्ष, कार्यक्षेत्र, त्यहाँको पहलकदमी परिणाम सबै हिसाबमा प्रतिस्पर्धा गर्न चाहन्छु २२ बर्ष मैले विद्यार्थी संगठनमा काम गरे भने मेरो मूल्याङ्कन सैन्य क्षेत्रतिरबाट गर्ने खोजेर हुँदैन लामो समय जेल बसियो, यातना खाइयो ६९६० मै साँढे एक वर्ष पार्टीको जिल्ला इञ्चार्ज भएर काम गरे मेरो मूल्याङकन यही विषयको आधारमा गर्नु ¥यो नि तर पछिल्लो समय शारीरिक हिसाबले गम्भीर समस्या देखा ¥यो ब्याकबोन पछाडि दबेको हुनाले बस्न, हिंड्डुल गर्न समस्या आएको यो समस्या मैले कहाँ भन्ने ? मेरो कमिटी, मेरो नेता कसलाई भन्ने ? संभव भएसम्म उपचारको खोजी गर्ने हो कि ? संभव नै भएन भने कसरी अगाडि जाने भन्ने कुरा छलफल गर्ने खास ठाउँ नै मैले पाइन बलियो संगठनात्मक विधि नहँुदा, पार्टी सदस्यहरु के गरिरहेका भनेर माथिल्लो तह नेताले अनुगमन गरेन भने तस्करी गर्ने मालामाल भइरहने, खान नपाएर थलिएका कार्यकर्ता त्यही मर्ने अवस्थाबाट आन्दोलनलाई बचाउनुपर्छ भन्ने कुरा हो एक महिना पुरै ओछ्यानमा बसें मेरो पार्टी कमिटीको इञ्चार्जलाई थाहै भएन रे एकदिन भेटेर जानकारी गराउँदा, थाहा थिएन भन्नुभयो मैले हाँसो ठट्टासहित पीडा पनि पोखें उपचारका लागि दिल्ली, बैंकक जान पाएको भए हाम्रा नेताहरुलाई थाहा हुन्थ्यो मसँग त्यहाँ जाने हैसियत छैन वीर अस्पतालमा उपचार गराईरहेको छु त्यसैले जानकारी भएन होला भनिदिएँ त्यो अलिकति व्यंग्य पनि थियो ब्याकबोनको समस्याका कारण त्यसको प्रभाव क्रमिक रुपमा गोडातिर सर्दैछ उपचार नै हुँदैन भन्ने डाक्टरहरुको निष्कर्ष भयो भने अर्कै कुरा भयो तर उपचार हुने अवस्थालाई प्रयोग गर्ने हो भने चाहिं संभव भएका उपचारका प्रविधि, आर्थिक खोजी गर्ने कुरामा व्यक्ति लाग्ने हो कि संस्था लाग्ने हो कि घरपरिवारले गर्नुपर्ने हो कि ? घरपरिवारले गर्ने भनेको मुखले खुईंयाँ मात्रै हो, अरु केही गर्न सक्ने अवस्था छैन यही स्थितिले मेरो राजनीतिक सक्रियाता अलि घटेको अनुभूति गरेको छु आन्दोलनमा सक्रियता घटेपछि गणनामा आउने संभावना पनि कम हुन्छ

0 comments

Post a Comment
Powered by Blogger | Templates Modified by Smriti Templates